حریم مان

هشدار که آرامش ما را نخراشی و از این صوبتا

حریم مان

هشدار که آرامش ما را نخراشی و از این صوبتا

خواستار بازگشت ورژن 3 سال پیش اینجانب

سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۱۰ ب.ظ

می خواهم بدین وسیله اعلام کنم دارم زیر بار درس خواندن جان می دهم. یا بهتر بگویم گاوم دارد می زاید. شاید بهتر باشد به فارسی سخت بگویم: دارم جر می خورم. تمام این مدت به این فکر می کنم من چطوووور برای کنکور کارشناسی می خواندم و آخ هم نمی گفتم! چرا این ما تحت مبارک دیگر بند نمی شود تا مثل جوانی هایم آن قدر درس بخوانم تا نمره چشمم بالاتر برود؟ آن آکوآی خرخون کجا رفته است؟ پشتیبان سنجاب کجاست که از ترس نگاه های نافذش کتاب ها را جر دهم؟

  • ۰۰/۰۹/۰۹
  • آکوآ ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">