حریم مان

هشدار که آرامش ما را نخراشی و از این صوبتا

حریم مان

هشدار که آرامش ما را نخراشی و از این صوبتا

همه چیز در ید او

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۰۸ ب.ظ

شاید فلسفه نماز های روزانه برایم روشن نباشد. شاید در موردش تحقیق نکرده باشم. شاید نتوانم کسی را قانع کنم که آن را به جا بیاورد اما روح آکوآ به آن آمیخته شده است. این که هنگام اذان باید خود را از دریای دغدغه ها بیرون بکشم و بروم و کمی با خدا بنشینیم به من یاد می دهد این دنیا با تمام عظمتش یک صاحب دارد و او مرا فرا می خواند تا با او خلوت کنم. به من می گوید تمام کار ها در ید اوست و اوست که اگر بخواهد و بگوید کن، فیکون.

پس با تمام وجود از کارهایم دست می شویم و هنگام اذان به سمت تو می شتابم تا مرا در آغوش بگیری و باری دیگر در گوشم آهسته بگویی: آرام باش. همه چیز دست من است.

  • ۰۰/۰۸/۱۲
  • آکوآ ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">