حریم مان

هشدار که آرامش ما را نخراشی و از این صوبتا

حریم مان

هشدار که آرامش ما را نخراشی و از این صوبتا

به دنبال نشانه ها

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ق.ظ

این هفته مقداری آرام ترم. صبورتر. با توکل بیشتر. این بار سفت ایستادم رو به رویش. به او گفتم من و تو 22 سال است که با همیم. عجیب است اگر از هم بترسیم. تو هستی پس من هم هستم. تو دیگر ناراحتم نمی کنی. اشک را از گوشه چشمانم سرازیر نمی کنی. نمی توانی جلوی موفقیتم را بگیری. تو همان منی!

بعد از این گفت و گوی دو نفره جذاب بین من و تو خدا با من حرف زد. از دهان مردم. من هم آیه ها را می بلعیدم. زیرلب با خود تکرار می کردم تا سنگینی خواب بر چشمانم غلبه کرد و صبح دیدم که برای کلاس خواب مانده ام. این قدر آیه ها را بلعیدم که صبح خواب ماندم.

نتیجه اخلاقی: شام سبک بخورید.

  • ۰۰/۰۸/۱۱
  • آکوآ ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">